Post by lisamjustfighhelp on Mar 5, 2022 20:20:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Peli on fantastinen...Mainokset ovat erittäin huonoja. Monille . älä ole ahne.
Peli on hyvä, mutta jos pidät tiedot päällä, liian monta mainoksia näytetään, mikä on ärsyttävää.
นักกีฬาฟอง ง่ายๆ dhu
Toistaminen kolmen tähden saavuttamiseksi on ärsyttävää, koska se ei tunnista kolmen tähden tavoitteen ensimmäistä saavutusta. Kaikki muut närästykset ovat siedettäviä, koska se on ilmaista, eikä sinun tarvitse katsoa koko lisäystä pelataksesi, mutta hän saa silti tehon lisäyksen.
rakasta peliä. Ainoa ongelmani on juuttua tasolle. ei voi ylittää tasoa 1223. ei ole ensimmäinen kerta, kun näin tapahtuu tässä pelissä. Miksi en voi ylittää tätä tasoa?!!
Käytä todella nauttiaksesi Bubble Shooterista (bird bubblz), mutta nyt kun yrität saada 10 ylimääräistä liikettä katsomalla mainosta...Se antaa sinulle vain 2 liikettä, sitten siirtyy toiseen pitkään mainokseen, sitten vain 2 liikettä ja niin edelleen. Tätä tapahtuu nyt joka kerta. Huomasin, että mainoksia oli enemmän, mutta tästä on tullut naurettavaa. Oli hauska peli ennen, EI nyt. Niin turhauttavaa. Jos haluat 80 % mainoksia ja 20 % pelin, tämä on sinulle sopiva.
Bubble Shooter Gündəlik cmka
Loistava peli, kunnes pääset 4000:aan, peli näyttää juuttuvan eikä anna sinun pelata. Suuri häpeä.Se ei ole mielestäni kovin vaikeaa, koska kun pelaat ensimmäistä kertaa, alat ajatella, että se on tylsää ja vaikeaa, mutta ei, kun siirryt seuraavalle tasolle sillä kerralla, alat ajatella, että joo, se on kiva peli, joten haluan kertoa. tätä mieltä
Upea peli! Kiinnitä huomiota yksityiskohtiin ja palkintoihin.
suloisia kuvia ja pieniä turhauttavia käänteitä. Jos pelaat hyvin, saat palkkion etkä rankaise teknisistä tappioista!
Se on erittäin mielenkiintoista, mutta kaikki tasot ovat erittäin helppoja, jos voit päivittää pelin tehdä kaikista tasoista kovia tai keskitasoisia
นักกีฬาฟอง ง่ายๆ dhu
นักกีฬาฟอง ง่ายๆ dhu
liikaa mainoksia
Ei kiinnostavaa, ajanottopeli
Mahtava peli. MUTTA aivan liikaa mainoksia. Laittamatta
Rakasta tätä peliä. Joskus pelaan jopa offline-tilassa. Suosittelen ehdottomasti. Näyttää olevan rajattomasti tasoja, sillä olen melkein tasolla 2000. Loputon peli. Lataa se nyt.
Älä tuhlaa aikaasi tämän pelin kanssa! Käytät enemmän aikaa vikojen käsittelyyn; kuten se, että saat toistamaan tasoja ja poistumaan pelistä satunnaisesti tasojen aikana, enemmän kuin itse pelaat peliä. Latasin tämän peliksi rentoutumista varten, mutta se on kaukana rentouttavasta kokemuksesta!
Voiko joku kertoa minulle, kuinka päästä tasolle 3216? Jäin jumiin tasolle 3216 Kerro minulle, tai lopetan tämän pelin pelaamisen, koska olen jo yrittänyt useita kertoja, mutta silti en pääse mihinkään
Shape Puzzle - Learning words Educational wbmy
Tämä peli on hyvä, mutta siitä tulee lopussa vaikeaa.
Sain 744 jalokivet
En anna minun jatkaa TASOlle 2 pakottamatta katsomaan mainoksia.
Hauskaa mutta mainoksia on paljon😔
Rakastan vain mielettömän kuplien poksahtelua.
Pidän näistä pelistä, mutta jokin meni, kun avasin sen takaisin aloitusnäytölle ja sanoin, että jotain meni pieleen, anteeksi, mutta en voi korjata niitä
se on vain gud voit pelata vapaa-ajalla
Ihan sama ku se on se on se on
นักกีฬาฟอง ง่ายๆ dhu
Peli, joka koostuu söpöistä grafiikoista. Se on helppo pelata ja antaa pelaajalle monia mahdollisuuksia menestyä. Se on kuitenkin hieman toistavaa. Ehkä grafiikkaa tai peliä voitaisiin muuttaa hieman.
rakastan peliä turhautunut, että kun vaihdoin puhelinta, piti aloittaa alusta. nyt se ei koskaan nouse tason päätyttyä
Peli juuttuu 3410:een, et voi siirtyä seuraavalle tasolle 3411. Nautin siitä siihen asti.
Siisti peli, mutta jumissa
Kun olet suorittanut 3410 tasoa, et voi pelata seuraavalla tasolla. Ei virheitä, ei tietoa, miksi en voi pelata seuraavalla tasolla.
Se on erittäin nautinnollinen peli. Ja erittäin hauskoja pelejä. Ja nauti kuplien ampumisesta ja ylitä siinä annetut tasot. Ja morsian tulee iloiseksi, kun ammumme kuplaa, jos se katoaa silloin. Joten kun pelaat, tulet rentoutumaan
Peli pysähtyy numeroon 1386 no movien again vai eikö?
Sen lisäksi, että jokainen taso on tehtävä 2 tai 3 kertaa ennen kuin voit siirtyä ylöspäin, se on OK.
Pidän tämän pelin pelaamisesta, koska se on hauskaa. Tasot on helppo ja nopea suorittaa.