Post by lisamjustfighhelp on Mar 5, 2022 20:33:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Restaurant Paradise: Sim Builder ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Restaurant Paradise: Sim Builder IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ обманює більше витривалості ▞▞▞
▞▞▞ Restaurant Paradise: Sim Builder 2022 version ▞▞▞
mksh
レストランパラダイス:シミュレーションゲーム シミュレーション cgax
Це була хороша гра, поки речі не стали дорогими
Я новачок😉. Тож відтепер можу сказати, що це один із чудових додатків, які я знайшов😎. Він має гарну графіку😘. Нею легко керувати😏. І у нього є гарячка, яку можна використати, щоб отримати більше грошей, і мені це подобається😍. Реалістично, дивовижно, і я дійсно рекомендував вам цю програму. Спробуйте це, і якщо вам це подобається, дякую☺️😌. Дякую розробнику тощо. І завжди пам’ятайте, що це більше 😂FUN😂 в «Bee My Hom3» (Це ім'я мого ресторану Paradise)😍😘😇.Це ВСЕ. Дякую, що надали час прочитати це. Lab Ya.😘
Ненавиджу нове оновлення. З’являється стільки реклами! Будь ласка, видаліть спливаючу рекламу. Дуже дратує!
дуже гарно і мило
Super Bino Go:Adventure Jungle Piedzīvojumu spēles rcbg
Мені подобається, я рекомендую встановити цю програму, я поставив їй 4 зірки, тому що музика дуже дратує
чудово...😉 я скоро отримаю новий острів...горрі...успіху всім..
Класна гра стимулятор бізнесу
Це не добре
Герої сильно завмирають
Дуже симпатична і симпатична гра. Граю в цю гру з 9-10 років, тепер я підліток і іноді граю в цю гру, але це мене все одно не засмучує.
це була гра без стресу ^_^
добре грати дуже цікаво
レストランパラダイス:シミュレーションゲーム シミュレーション cgax
Гра весела...😍😍😍 ...але мені стало нудно, відкривши 2-й острів, я думав, що побачу різні дизайни магазинів та оздоблення, і я розчарувався. Той самий дизайн такий нудний!!! 😥😥😥 ...Також у магазинів немає назв, тому їх дуже важко ідентифікувати. 😩😩😩 Ну, в підсумку я видалив гру, і я буду зайнятий пошуком нової гри. 😂😂😂
Круто